Zpráva pro případné zájemce:
Webový systém pro servis výtahů je naprogramovaný a tedy hotový, ale můžeme ho upravit, přizpůsobit či doplnit vám na míru.
Kontaktujte nás a probereme vaše představy a potřeby.
Hlavní funkce websystému pro servis výtahů
- evidence a správa všech zařízení, servisních činností, skladového materiálu, pracovníků, zákazníků + informací o nich
- uspořádání všech neustále aktuálních dat do číselníků s možností řazení dle vybraného sloupce, filtrování, vyhledávání v přehledných výpisech
- plánování všech výjezdů, odborných a inspekčních prohlídek, servisních zásahů (na dané období, i s ohledem na lokalitu zařízení)
- upozorňování na blížící se termíny opakujících se servisních činností + zasílání klientům (včetně informací o provedených pracích na jejich zařízeních)
- vytváření harmonogramů servisních zásahů na evidovaných zařízeních + jejich přidělování technikům a ostatním souvisejícím pracovníkům
- zobrazení všech spravovaných zařízení přehledně na mapě + schopnost filtrace dat dle různých kritérií
- generování předávacích protokolů ze servisních prací na zařízeních do PDF s možností elektronického podpisu přímo na místě + faktur
- poskytuje mobilní rozhraní pro plnohodnotnou činnost techniků také v terénu
- tisk samolepicích štítků pro označení zařízení s QR nebo čárovými kódy + jejich načítání
- archivace veškeré servisní historie každého evidovaného zařízení
- řeší práva i role jednotlivých uživatelů + jejich přihlašování a bezpečnost dat
Hlavní přínosy celého řešení servisu výtahů pro firmu (vedení společnosti)
- odbourání neefektivní „papírové“ agendy/administrativy
- snížení lidské chybovosti při zaznamenávání servisních činností
- zjednodušení komunikace a spolupráce mezi uživateli
- komplexní digitalizace i optimalizace všech postupů/procesů, centralizace všech dat a informací spojených se správou/údržbou výtahů i podobných zařízení do jednoho systému
- nástroje pro reporty/přehledy jednotlivých činností všech pracovníků za určitý časový úsek, použitého a skladového materiálu, plánovaných servisních prací na dané období, veškeré servisní historie i údajů o každém evidovaném zařízení
- časová a finanční úspora
Ukázka – sekce „Faktury“:
Více obrázků je možné zobrazit (zvětšit) dole v článku.
Hlavní přínosy celého řešení servisu výtahů pro uživatele
- technici mají k dispozici přehled svých plánovaných činností a přístup k historii zařízení, kontaktům i technickým údajům; prostřednictvím tabletu/mobilu zaznamenávají použitý materiál a provedené práce; automaticky generují předávací protokoly do PDF, který lze elektronicky podepsat v terénu
- skladníci ocení záznamy použitého a skladového materiálu
- účetní využijí automatické generování faktur do PDF na základě předávacích protokolů ze servisních prací na zařízeních
- obchodní manažeři mohou filtrovat zařízení, které dosud nebyly zmodernizovány, a vkládat cenové nabídky zaslané provozovatelům/majitelům zařízení
- zákazníci dostávají automaticky informace o blížících se termínech servisních činností na jejich zařízeních, podepisují provedené práce elektronicky přímo na místě
- všichni uživatelé (s různým stupněm oprávnění) komunikují nad jednou aplikací/databází a disponují stále aktuálními daty/informacemi
Modifikace servisní aplikace na míru
Protože jsme tento webový systém programovali my: SOVY výtahy – aplikace pro servis, jsme schopni ho dotvořit podle vašich požadavků a potřeb. Můžeme vám upravit, přizpůsobit či doplnit aplikaci na míru. Bude tak dlouhodobě použitelná, modifikovatelná a rozšiřitelná. Pokud přemýšlíte o řešení na míru, kontaktujte nás a spolu probereme další podrobnosti.
Co by vás mohlo dále zajímat z našich realizací:
- podobně zaměřená webaplikace Stavební příprava a organizace práce techniků
- naše online služba pro revize Facman správa revizí – internetový systém