V roce 2018 jsme byli osloveni s požadavkem na vytvoření nového designu pro budoucí intranetovou aplikaci DMS (document management system). Vytvořili jsme grafické návrhy nového prostředí i DEMO pilot a šli do soutěže s konkurencí. Náš vítězný návrh byl následně realizován jako plnohodnotná webová aplikace. Pro realizaci nové aplikace jsme použili platformu CMS Joomla!, která nabízela robustní modulární prostředí, snadnou rozšiřitelnost a pokročilé administrační rozhraní. Využili jsme též komponentu Docman, kterou jsme následně celkem hodně upravovali dle požadavků zadavatele s cílem vylepšit uživatelský komfort (UX). Programovali jsme i úplně nové moduly.
Tento nově naprogramovaný DMS intranet lze jen změnou nastavení či drobnými úpravami kódu použít i pro vás.
Pro společnost Tesco Stores ČR a.s. jsme naprogramovali novou webovou aplikaci pro sdílení informací a souborů v rámci intranetu (document management web online system), která byla v létě roku 2019 nasazena v Maďarsku a následně i v dalších státech (Slovensko, Polsko, ČR).
Document management web online system
(Správa dokumentů)
Tesco web aplikaci jsme realizovali na platformě Joomla! s velkou programátorskou invencí. Tvořili jsme šablonu vzhledu a programovali komponenty systému dle zadání klienta. Velkým oříškem bylo i řešení jazyků, protože kromě nativního jazyka jednotlivých zemí bylo potřeba řešit i anglické rozhraní pro manažery.
Aplikace je nasazena v IT infrastruktuře klienta, automaticky načítá a publikuje pravidelné reporty a informační dokumenty. Uživatelé mají přes PC nebo tablet snadný a rychlý přístup k důležitým informacím, převážně dokumentům (reporty, návody, grafy, tabulky, letáky).
Aplikace řeší i přístupová práva v několika různých úrovních, od administrátora přes editory až po uživatele, s možností hledat a číst dokumenty. V Tesco aplikaci se nachází desítky tisíc souborů a je určena pro stovky až tisíce uživatelů denně. Tomuto provozu také odpovídá nadstandardní zabezpečení systému.
V roce 2019 došlo k nasazení postupně i v dalších zemích, cílem je nasazení do ostrého provozu v Čechách, Slovensku, Polsku a Maďarsku. Agionet se stará o běh aplikace i v době jejího rutinního provozu. Průběžně probíhá školení uživatelů v jednotlivých zemích a úpravy v aplikaci na základě požadavků a postřehů z každodenní uživatelské praxe.
Více o podobných tématech v sekci Programování/Vývoj