webové řešení pro půjčovny i firmy realizující projekty/zakázky
… (Rental inventory) s plánováním, kalendářem, fakturami, …
Rezervační systém pro půjčovny nebo pro projektové plánování a realizaci zakázek… Různých systémů pro evidenci a plánování zápůjček (materiálu či strojů) jsme vytvořili více – máme je seskupené pod tagem: system pro pujcovny – a k tomu mnoho rezervačních systémů (i pro jiné účely). Většinou jsme je tvořili klientovi na míru, ale už dlouhou dobu vyvíjíme tak, aby nově vzniklé informační systémy byly snadno přenastavitelné a použitelné i pro jiné společnosti. Pokud se rozhlížíte po vhodném systému pro půjčovnu, zkuste se podívat na naše realizace a vytipujte, který ze systémů by vám nejlépe vyhovoval. Zkusíme vám ho potom upravit, abyste s ním pracovali co nejefektivněji.
DEMO
jedné z moderních webových aplikací pro půjčovny je k dispozici na vyzkoušení:
heat.agionet.cz/client (u: demo, h: demo).
Hlavní benefity systému/platformy pro zapůjčování
- perfektní evidence stavu skladu, materiálu a jeho využití v čase, inventarizace, statistiky, reporty
- evidence každé zápůjčky, snadné dohledání „ztraceného“ přístroje
- plánování a přehledný kalendář zakázek/zápůjček
- rychlá tvorba nabídek a kalkulací, rychlá zápůjčka = výhoda před konkurencí
- ekonomika pod kontrolou, faktury, přehledy, seznamy a další dokumenty
- smlouva o zápůjčce věci, kniha zápůjček
- evidence klientů a možnost pravidelným klientům dávat slevy + malé CRM
- některý systém má i plánování času pro zaměstnance a jejich umístění na projekty
- některé naše „software systémy“ jsou rozšířeny o funkce, které kromě půjčovny řeší i správu revizí, kde u vrácených přístrojů je tato revize potřebná nebo podle zákona nutná
- a mnoho dalšího
Pokud už máte dostačující základní informace, neváhejte nás kontaktovat, abychom mohli vyslechnout vaše potřeby a najít pro vás nejlepší řešení.
Kdo „půjčovací“ systémy využívá
Často tyto webové aplikace/systémy využívají půjčovny či firmy s projektovým řízením a realizátoři zakázek s velkým množstvím vlastního materiálu, přístrojů, inventáře. Proto se této oblasti také říká Inventory management nebo Rental management systems a v našich krajích např. rezervační systém půjčovna. V oblasti pořádání (kulturních/společenských) akcí je však tento systém nazývaný spíše Event booking nebo Event management system. Někdy se používá i výraz Retail management solutions. A když je to opravdu robustní systém, tak je zařazen mezi ERP systémy (Enterprise resource planning), což je vlastně už velký informační systém pro řízení podniku.
Naše půjčovní systémy jsou menšího i velkého provedení a tak mohou být vhodné pro: půjčovny nářadí, aut, karavanů, dodávek, obytných vozů, přívěsů, vozíků, motocyklů, kostýmů, šatů, zahradní techniky, lyží, elektrokol, koloběžek, lodí, párty stanů, lešení, …
Ale také pro společnosti s tzv. „projektovým řízením“ s vlastní realizací zakázek, které mají mnoho vlastního materiálu a přístrojů na skladě (inventář), a potřebují mít přehled, kdy bude materiál použitý na akci a kdy ho mohou plánovat pro další zakázky (Inventory management): filmová studia, resp. jejich sklady, realizátory různých společenských a kulturních akcí, stavby pódií, párty stanů, půjčovny a stavaře lešení, …
Důvodem pro volbu ERP systému je větší přehled,
Podle toho, co potřebuje společnost spravovat, se využívají menší či větší moduly a funkce. Malá půjčovna využije sklad, kontakty, kalendář, vytvoření zapůjčky i smlouvy a vrácení materiálu. Větší společnosti potřebují větší agendu, lepší plánování, ale třeba i řešení konfliktů, lepší a podrobnější tvorbu nabídek, kalkulací, faktur, HR management (personalistiku), ekonomiku, tisk smluv, notifikace, automatizaci procesů, napojení na ekonomické systémy či banku, …
Hledáte způsob jak zefektivnit a plánovat firemní procesy?
Cca v roce 2008 jsme začali programovat větší systém pro „půjčovny“, resp. ERP – plánovací systém pro společnost Start Production, která realizovala support společenských akcí, koncertů, festivalů atd. Znamenalo to evidovat využití prostředků, které mají na skladě, dopředu plánovat a dávat pozor na konflikty a dostatečný počet materiálu pro realizaci akce v daném čase. Od počátku jsme pracovali s možností snadného a rychlého vytvoření nabídky s podrobnou kalkulací – tím náš klient často vyhrával před konkurencí. K tomu jsme přidali ekonomiku, fakturaci, generování smluv, přehledů, reportů. Později i přidělení lidí na akci atd. Často o tento systém měli zájem firmy realizující support pro filmové společnosti. Ti hledali Rental inventory management planning system, který by jim pomohl s plánováním a evidencí zapůjčeného inventáře, denním vyhodnocením apod. Systém musí mít zakomponovaný i malý eshop, protože některé produkty jsou jen jednorázové.
Chcete mít svoje eventy pod kontrolou?
Pro České dráhy (ČD) jsme programovali systém pro evidenci a zapůjčování prezentačních/reklamních předmětů a materiálu pro jejich marketingové a propagační účely. I zde musejí plánovat a mít přehled, kde a kdy bude jejich materiál využitý, jaká akce či event se bude pořádat a jaký materiál na ní bude potřeba odvést.
Potřebujete mít dokonalý přehled nad vaším skladem/materiálem?
Další menší systémy pro půjčovny jsme už programovali většinou jako doplňky k prezentačnímu nebo funkčnímu webu. To je např. CITY MOTO, kde potřebují plánovat a evidovat zapůjčení motorky. Se speciálním požadavkem přišel i kamarád z dětství, který jako zahradník před Vánoci připraví stromky do velkých květináčů a zapůjčuje je společně s dovozem a odvozem. Zde bylo potřeba vytvořit základní eshop s výběrem konkrétního stromku a následným plánováním termínu odvozu atd.
V různých variacích nebo přizpůsobením lze podobný systém nasadit pro sportovní centra či půjčovny sportovního materiálu, lešení, strojů, … Umíme si představit nastavení našeho velkého ERP systému pro plánování a řízení provozu offsetové tiskárny a dalších provozů.
Neváhejte nás kontaktovat, abychom mohli vyslechnout vaše potřeby a najít pro vás nejlepší řešení.