Které způsoby a druhy online prezentace existují?
Přestože jsme e-shopovou velmocí, nové e-shopy neustále přibývají. Spousta firem nabízí na svých webech kromě zboží také vouchery, konzultace, rezervace nebo lekce, webináře či video konference. Do prostředí internetu se snad dá převést jakákoli činnost a naši klienti nás někdy překvapí se svým nápadem a projektem. Přijďte nás ohromit i vy. Kontaktujte nás.
Nyní je velice příhodná doba pro nastartování nového online podnikání. Na počátku je důležité mít nápad a z něj vytvořit projekt, který ukáže, zda je původní idea dobrá a realizovatelná. Společně vybereme a navrhneme ideální internetový marketingový plán (internet marketing) včetně kombinací služeb vhodných přímo pro vaši činnost. Už existující služby (naše i jiných společností, např. Google) vám zaregistrujeme, nastavíme a naučíme využívat. Naprogramujeme pro vás nové webové aplikace nebo využijeme a nastavíme existující. Máte-li raději přímou komunikaci – kontaktujte nás, chcete-li se však dozvědět o možnostech a tématu více – čtěte dále…
- Proč podnikat online?
- Jaké jsou výhody onlinu?
- Jak využít online prostředí pro zvýšení tržeb?
Za dobu naší 20leté činnosti jsme naprogramovali desítky různých webových online systémů (viz Programování – reference), které se mohou hodit i vám – jen potřebujeme vědět, jaký je váš způsob a oblast podnikání. Případně existující systém upravíme nebo jen přenastavíme a tak se celý vývoj zlevní. Můžeme naprogramovat systém, který vám bude pomáhat s podnikáním, či webovou službu, která vám bude sama vydělávat. My sami už dlouho provozujeme náš projekt: Elektronické novoročenky www.e-pf.cz a poslední dva roky plně automatickou webaplikaci: www.e-pf.cz/express-novorocenky, která udělá dobrou službu zákazníkovi a nám přináší zisk bez jakéhokoli našeho zásahu.
Propojíme vám online cloud služby dle vašich potřeb, např. aby si klienti mohli v kalendáři najít volný termín online schůzky, zarezervovat si ho, online zaplatit a následně přes video konferenční místnost v rezervovaném čase uskutečnit hovor.
E-shopy jsou asi nejznámější službou v oblasti online podnikání. My jich vytvořili už také dost a víme jak napojit platební brány, umíme zkontrolovat příchozí platby z některých bank, napojit na zdroje produktů a synchronizovat s dodavatelem. Exportovat XML feed na Heureku, Zboží.cz atd. Řešíme rezervace, registrace, přihlašování, objednávky, faktury atd. Jsme připraveni zrealizovat váš nápad a pomoci vám k zisku.
Proč podnikat online?
- Online podnikání neporazí ani koronavirová krize. Naopak zájem o služby spojené s internetovým prostředím raketově roste, a to nejen kvůli tomu, že vláda nařídila některá omezení.
- Někteří, co se doposud neodvážili nakupovat nebo obchodovat online, zjistili, že jiná možnost není. Většina provozoven musela kvůli šířícímu se viru zavřít.
- Najednou pro zákazníky není vůbec žádný problém vyplnit několik údajů o sobě a zaplatit platební kartou přes internet. Je to vlastně tak snadné a pohodlné, viďte?
- Tady se naskytla šance pro ty, co trošku zaspali a ještě se neodvážili začít podnikat online. Nyní je kupní síla směřována právě na internet.
Co je na tom skvělého?
Lidé pořizují čím dál více zboží a služeb přes internet!
Lidé zjistili, jak snadno pořídí všechno, co potřebují, z pohodlí domova a klidně jen přes mobil. Pravděpodobně se jim to zalíbí a i když bude možnost pořídit si požadovanou věc nebo službu osobně, raději objednají přes internet. Příště nakoupí znovu a budou se zřejmě zajímat také o další a další zboží či služby, které by mohli sehnat pohodlně na internetu. Proč by chodili po nákupech? Raději se chtějí věnovat příjemnějším věcem nebo si při nakupování dokonce odpočinout klidně s nohama na stole. Potenciál, že zájem o obchodování přes internet poroste, je tedy velký, a to nejen kvůli současné krizi.
Jaké jsou výhody onlinu?
- Pohodlí a dostupnost – klienti i firmy mohou komunikovat pouze prostřednictvím internetu téměř odkudkoli.
- Neomezená vzdálenost – rozšířené pole působnosti, oslovení zájemců třeba z celého světa.
- Vysoká možnost automatizace na straně provozovatele služby – v případě e-shopu nemusíte s nakupujícím vůbec komunikovat; existují robotické chatboty, kteří si s klientem povídají sami dle naučeného algoritmu atd.
- Nižší náklady:
- Můžete ušetřit za provoz a pronájem prostor využívaných k vaší činnosti, pokud přesunete veškerou činnost na internet.
- Když využijete informační panel nebo chatbota, ušetříte za recepční, pracovníka informačního kiosku či call centra.
Kontaktujte nás. Pomůžeme vám s výběrem vhodných služeb přímo na míru vašemu byznysu.