My jsme v minulosti už několikrát řešili podobné zadání a máme připravenou webovou aplikaci (propojenou s tabletem), kterou jsme schopni přizpůsobit vašim konkrétním požadavkům a potřebám.
Původně jsme byli poptáni na realizaci webaplikace sloužící k plánování výjezdů techniků a snadný zápis z provedené servisní prohlídky (je známo, že technici sice dobře provedou veškerou práci, ale těžko se donutí k tomu, aby o tom napsali zprávu – my jim to usnadňujeme pomocí formulářů s předvyplněnými kolonkami, našeptávačem, a to vše na tabletu, který mají u sebe v době dokončení práce, a tak vše v živé paměti). Asi poprvé jsme podobný systém a řešení dalších požadavků programovali pro společnost NILAN s.r.o., výhradního zástupce stejnojmenné dánské společnosti patřící mezi přední světové výrobce vzduchotechnických systémů. Webový systém se postupně rozšiřoval o další nároky související s agendou výjezdů techniků, až jsme se dostali i k realizaci potřeb stavební přípravy…
Podobnou webovou aplikaci jsme následně připravili i pro Servis výtahů, včetně řešení protokolů, výjezdů, číselníků, kontaktů, fakturace atd.
Webový systém pro stavební přípravu a servis
Projekt se postupně rozšiřoval a měl několik fází:
- naprogramování různých typů webových formulářů a jejich zpracování; včetně generování do souhrnné tabulky obsahující údaje ze všech typů formulářů, kterou je možné exportovat do XLS, přičemž se exportují zaškrtnuté řádky
- zobrazení zařízení a informace o nich na mapovém podkladu s pokrytím České a Slovenské republiky a kraje Rakouska u Břeclavi (viz naše reference Nilan – agenda výjezdů)
- rozšíření mapové aplikace o techniky naprogramováním této části na základě vlastního interaktivního modelu aplikace (viz naše reference Nilan – aplikace pro techniky)
- modul pro generování PDF stavebních příprav (viz naše reference Nilan – stavební přípravy)
Jak funguje organizace práce techniků
Zjednodušeně přibližně takto:
- v kanceláři u administrativních pracovníků se shromažďují požadavky na servis, opravy, dodávky, rozšiřování apod.; nějaká data o pravidelných či plánovaných prohlídkách dodá i interní systém
- servisní pracovníci dostanou přehled výjezdů a konkrétní denní plán (na týden dopředu), kam zajet, co opravit/zkontrolovat; tato data se jim automaticky zobrazí na jejich tabletech
- když servisní pracovník u zákazníka provede potřebnou údržbu, zapíše ji do formuláře na tabletu, nechá zákazníka zkontrolovat a doplnit podpis
- data se ihned automaticky přenesou do centrálního serveru, kde k nim už zase mají přístup administrativní pracovníci, kteří mohou navazovat na práci technika a případně i vystavit fakturu atd.
- díky doplnění webaplikace o mapový systém se v ní dobře koordinují cesty techniků
- rozšířením aplikace o modul pro generování PDF stavebních příprav vznikla možnost mít pohromadě všechny potřebné údaje a rychle reagovat na změnu
V aplikaci se využívá přenosů dat z externích systémů (XML), API na Google Maps apod.
Webová aplikace Stavební příprava má mnoho dalších funkcí a předností, které je možné odprezentovat… A ty funkce, které byste potřebovali navíc, můžeme snadno doprogramovat.
Hledáte‑li podobné řešení, kontaktujte nás a my vám ho připravíme na míru.