Kvalitní a dostatečně dlouhý obsah webu je základem úspěchu. Rozmyslete si, co všechno chcete svým klientům sdělit. Také by vám mohlo pomoci vžít se do kůže člověka, který vámi nabízený produkt či službu potřebuje a vy se tak snažíte uvést veškeré informace, které by tohoto člověka mohly zajímat. Jak ale text napsat efektivně?
Využijte analýzu klíčových slov
Analýza klíčových slov je jednoduše řečeno seznam slov, která jsou pro váš web ta nejdůležitější. Díky nim budou vaše webstránky snadno vyhledatelné pro všechny uživatele. Pokud si na ni troufnete sami a zároveň se chcete dozvědět více informací, přečtěte si náš článek o klíčových slovech, kde o jejich významu a stylu použití uvádíme více. V případě, že si na analýzu sami netroufnete, nezoufejte! Rádi ji pro vás vytvoříme.
Analýzu klíčových slov už mám… co teď?
Méně je někdy více
Nesnažte se klíčová slova využít všude. Pokud váš web přehltíte jedním slovem, které bude zmíněno nejen v titulku stránky (meta title), ale také popisku webu (meta description), nadpisu (heading) a menu, vyhledávač to rozhodně nevyhodnotí kladně. Používejte selský rozum a jedno klíčové slovo v rámci jedné webstránky aplikujte jen v omezeném množství. Pozor také dávejte na často se opakující slovo v samotných textech.
Dbejte na relevantní obsah
Vyhledávač neobalamutíte texty, které nejsou relevantní vzhledem k vašemu webu. Použitím často vyhledávaných slov, která však s vaším webem nemají nic společného, si nijak nepomůžete – ba naopak! Můžete si tím výrazně uškodit. Vyhledávače takovéto nečestné pokusy penalizují a vám se tedy dostaví spíše opačný efekt. Ve výsledcích vyhledávání spadnete ještě hlouběji.
Nekopírujte
Dejte si záležet na kvalitním netotožném obsahu. Pokud už opravdu nemáte o dané sekci víc co říci, bude lepší, když ji necháte nenaplněnou, než kdybyste použili stejný text na více webstránkách zároveň. Proč? Vyhledávač je už opravdu chytrý a velmi rychle si toho všimne. Co bude výsledkem? Nikoho už asi nepřekvapí, že vám Google strhne další bodíky a vy se tak propadáte daleko pod vaše konkurenty.
Nechte si poradit
Pokud vám naše rady nepomohly, ale stále trváte na samostatnosti, nechte si od nás poradit. Přečtěte si doplňující článek: Jak připravit texty na web nebo si nechte vše vysvětlit například během osobní schůzky.
Využijte online kurzy digitálního marketingu od Google
Google Digitální garáž nabízí více než 20 bezplatných výukových kurzů, které by vám mohly pomoci lépe porozumět oblasti digitálního marketingu. Ze široké nabídky si můžete vybrat to, co vás právě zajímá. Najdete tam například tyto kurzy: Základy digitálního marketingu, Propagujte firmu pomocí inzerce na internetu, Propagujte firmu pomocí obsahu a další.
Nechcete se dále trápit? Nechte si obsah vytvořit od nás! Spolupracujeme s profesionálními copywritery, kteří vám nejen usnadní práci, ale hlavně ušetří čas.