Bohužel z kapacitních důvodů nyní nemůžeme nabídnout instalaci a nastavení skvělé internetové aplikace – projektového manažera: Redmine, ale snad se k tomu zase v budoucnu vrátíme. Je to velice přehledný systém správy projektů/zakázek, který používáme už od roku 2010. S Redmine jsme velmi spokojení. Snadno se s ním naučili pracovat jak grafici a kodéři, tak manažeři, a dokonce i klienti.
Obsahuje snad všechny požadavky, které od něj požadujete:
- přehledné webové prostředí a přístup odkudkoli v internetu
- instalace může být na vašem vlastním serveru
- zadání zakázek = projektů a pod ním i kolik chcete podprojektů, možnost zadat datumy, cenu, předpokládané hodiny, …
- pod projekty je možné zadat jakékoli množství úkolů, které mají možnost přiřazení na konkrétního zaměstnance, …
- zaměstnanci připisují hodiny k úkolu nebo jen k projektu
- snadno vytvoříte přehled strávených hodin na zakázce za stanovená období, podobně si můžete zjistit i práci zaměstnance za určité období apod.
- malý nástroj pro sledování času přímo na webstránce – zaměstnanec si zapne počítání času a potom vypne – čas se zaznamená k projektu
- fakturace je zde také, ale v celkem jednoduché podobě
- uživatelé mají různá práva a my umožňujeme i některým svým zákazníkům, aby se podíleli na sledování projektu a někdy i aby zadávali úkoly
- libovolně si můžete stanovit, kdo bude o jakých změnách v projektovém manažeru informován e-mailovou notifikací
- další funkce: wiki, verzování projektů, Dokumenty/Soubory, Kalendář, Novinky, Gantův graf, Forum, Znalostní databáze
- Redmine má možnost rozšíření pomocí pluginů, které jsou též k dispozici ke stažení (download)
- speciální funkčnost, kterou potřebujete na míru, můžeme doprogramovat
Redmine je zdarma šířený jako open source. Naše práce a následná fakturace je za instalaci systému (není to úplně triviální a je potřeba i podpora RubyonRails atd.), za zprovoznění, nastavení uživatelů atd. Cena se pohybuje kolem 8 000 Kč, záleží na vašich požadavcích, počtu uživatelů apod. Do Redmine můžeme doprogramovat další funkce dle vašich požadavků a aktuální hodinové sazby. Redmine můžeme nainstalovat a nastavit i na dálku a potom si ho přebere váš IT specialista a může se o něj starat sám.
Ukázky několika stránek projektového manažeru Redmine:
Dále programujeme a provozujeme speciální ERP (systém řízení/plánování) firemní agendu pro společnosti, které potřebují plánovat svoje aktivity dopředu, mají produkty na skladu a vytvářejí nabídky/kalkulace s produkty, službami, dopravou, … Tento systém má i správu financí, agendu a propracovaný kalendář, správu uživatelů, mnoho nastavení, … Je vhodný především pro firmy–půjčovny, jež zapůjčují stroje/materiál/inventář/… nebo realizují projekty s vlastním inventářem, který následně vrací na sklad. Detaily můžete zjistit na této www stránce: www.erp-e.cz nebo si vyzkoušet DEMO verzi systému: php5.agionet.cz/starter-demo, uživatel i heslo: demo.