Specialista na WEB
od 1999

Tvorba úspěšného webu

Potřebujete web, který funguje a vydělává

Jak se tvoří web od počátku máme uvedeno v jiném článku: Postup tvorby webových stránek / projektu, kde předpokládáme, že je web už vytvořený…

Nechali jste si vytvořit webové stránky a očekávali jste, že všechno potom už půjde samo? Tak to bohužel nefunguje. Nestačí jen mít web. Úspěšný web musí dobře fungovat, být navštěvovaný a vydělávat vám peníze. Každý web vyžaduje velkou dávku následné péče:

  • vyladění kvalitního a pro návštěvníky poutavého obsahu
  • důkladnoukomplexní optimalizaci webu na rychlost načítání, responzivní zobrazení, …
  • technické SEO a nejlépe i SEO off-page = propagaci a zpětné odkazy

Jaké jsou cíle úspěšného webu

  • zvýšit návštěvnost webu – přivést na web návštěvníky, kteří mají o službu/produkt zájem
  • zaujmout a přesvědčit návštěvníky ke kontaktu či objednávce
  • uspokojit zadavatele, investora, sponzora

Jak zvýšit návštěvnost webu

Aby mohl web vydělávat, je potřeba na něj přivést potenciální zákazníky. Způsobů, jak zvýšit návštěvnost webových stránek, je mnoho a v každém oboru většinou funguje něco jiného. Správně vyladěné SEO vám může přivést návštěvníky z organického vyhledávání (Google, Seznam, …). Příspěvky na sociálních médiích s odkazem na web mohou také do jisté míry zvýšit návštěvnost webu. Jistější je placená reklamaPPC kampaně. Cílem PPC kampaně není jen kliknutí na reklamu. Nejdůležitější je míra konverze. To znamená, aby co nejvíce lidí, které se díky PPC kampani prokliklo na web, zároveň provedlo nákup nebo objednávku.

Pomůžeme vám s tvorbou PPC reklamních kampaní nebo reklamy na sociálních médiích. Poradíme, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu. Kontaktujte nás.

Web musí zaujmout a přesvědčit návštěvníky

Většinou prvních pár vteřin, kdy váš web spatří někdo poprvé, rozhodne, jestli zůstane déle, nebo web okamžitě zavře. Zde hraje roli především originální, zajímavá grafika a přehledná, srozumitelná struktura webu. Pokud nového návštěvníka webu nepřesvědčíte o tom, že našel, co hledal, odejde jinam. Velmi důležité jsou tedy kvalitní texty. SEO copywriting je neoddělitelnou součástí obsahového marketingu. Cílem je kvalitním obsahem oslovit a přitáhnout zákazníky. Když web dokáže zaujmoutuspokojit potřeby zákazníků, lidé si ho zapamatují a budou se vracet. Možná vás i doporučí ostatním. Je pravděpodobné, že si dříve nebo později něco objednají. Nechte si napsat texty, které zaujmou. Využijte profesionální copywriting.

Do skvělého obsahu se vyplatí investovat více než do oslnivé grafiky. Většina webů si vystačí s dostatečně dobrou grafikou. Obsah webu je to, co vám může vydělat peníze.

Web by měl také uspokojit sponzora

Sponzor investoval do webu své peníze, a tak je potřeba, aby byl s webem spokojený. Tady se jedná především o vizuální stránku. Přestože grafika nemá tak velký vliv na to, zda web bude vydělávat, musí se investorovi líbit. Spokojenost sponzora totiž ovlivňuje jeho chuť nadále spolupracovat s dodavatelem webu a investovat do dalšího vývoje. Svěřte svůj projekt do rukou odborníků. Agionet spolupracuje pouze se špičkovými grafiky, takže bude váš web vypadat skvěle.

Pokud chcete mít úspěšný web, který vydělává, chce to obrnět se trpělivostí a investovat do projektu nějaký ten čas i peníze. Možná by vaše webové stránky potřebovali jen trochu „zrekonstruovat“, aktualizovat nebo obohatit o aktuální události, fotografie nebo videa. Třeba právě uvažujete o nějaké nové reklamní kampani. Nebo potřebujete rozšířit web o moderní technologie? Můžete se na nás obrátit s jakýmkoli požadavkem. Zvážíme všechny možnosti a společně vymyslíme optimální řešení vaší situace.

Základní rozbor aktuálního stavu webu vám nabízíme zdarma. Stačí nám zaslat odkaz na váš web a my vám zpět zašleme krátkou analýzu slabin a možností, jak zlepšit návštěvnost. Když se podíváte na přehlednou infografiku Tvorba webových stránek o tom, jak se tvoří kvalitní webové stránky, mohlo by vám to pomoci pochopit, jak tato oblast zvaná „webdesign“ vlastně funguje, a možná vás i trochu inspirovat.

Úspěšné weby od společnosti Agionet

www.radovanek.cz

Web radovanek.cz, který náš tým vytvořil, se umístil na 2. místě v soutěži IT 2020 https://plzensky-kraj.cz/souteze-it-2020. Radovánek získal cenu hetmana Plzeňského kraje za druhou nejlepší webovou stránku příspěvkové organizace.

www.zcu.cz

Web pro Západočeskou univerzitu v Plzni (ZČU). Na tomto projektu jsme se podíleli jako vývojáři, techničtí poradci a SEO konzultanti.

ukForum.cz

Webmagazín Univerzity Karlovy

 

Další weby si můžete prohlédnout v referencích. Nechte si od našeho týmu vymazlit i váš web. Kontaktujte nás.

Čtěte dále:

Možná již nyní máte dostatek informací a mohla by se vám hodit „rychlá tlačítka“:
Pokud jste zvídavější, pokračujte dále ... kompletní menu nebo na Úvodní stranu
Zůstaňte v obraze - přihlašte se k odběru našeho newsletteru
Staňte se odběratelem užitečných informací z našeho oboru. Tipy a triky, jak využít potenciál webů, návody, SEO, bezpečnost ... Pokud si myslíte, že tyto informace oceníte, vyplňte formulář a odešlete.

captcha