SEO copywriting je neoddělitelnou součástí obsahového marketingu (content marketing). Cílem je kvalitním obsahem oslovit a přitáhnout zákazníky na web. Copywriter napíše poutavý text zaměřený přesně na cílovou skupinu potenciálních klientů. Texty na web by měly být strukturované a obsahovat klíčová slova. Pojem copywriting vychází z anglického slova copy, kterým je označován jakýkoli reklamní text. Copywriting nezahrnuje pouze psaní reklamních textů nebo tiskových zpráv, ale i veškeré marketingové texty včetně příspěvků na sociální média a zároveň také popisky produktů a kategorií. Texty na web, které zaujmou a přilákají právě vaše potenciální klienty, napíše pouze profesionální copywriter. V copywritingu jde především o vzbuzení zájmu o váš produkt nebo službu. Kvalitní a aktuální texty s obsahem správných klíčových slov mohou zlepšit pozici ve vyhledávání na internetu. Profesionální copywriter dokáže čtenářům naservírovat i obyčejné kuře na zlatém podnose. Když jsou texty skutečně líbivé a zároveň je do detailu vyladěné SEO, mělo by dojít ke zvýšení návštěvnosti a tím pádem i k vyššímu zisku.
Jak pracuje profesionální copywriter?
Před začátkem prací se copywriter musí seznámit:
- s vaší cílovou skupinou, jakou řečí a jakým stylem jazyka mluví
- co je vaše služba nebo produkt
- jaký je cíl vašeho textu – přilákat nové klienty, propagovat produkt nebo službu
Prvním krokem bude důkladná analýza klíčových slov
Následně vybraná klíčová slova a slovní spojení zahrne copywriter do textu. Jsou obvykle tři možnosti, jak lze postupovat při tvorbě profesionálně napsaných textů:
- copywriter napíše komplet celé texty s obsahem klíčových slov
- překontrolujeme vámi dodané texty a vyladíme je dle výsledků analýzy klíčových slov
- objednejte si školení Základy copywritingu
Proč je dobré využít služeb našeho copywritera?
Při práci zohledňujeme dvě důležité oblasti – SEO a uživatelskou přívětivost. Texty připravujeme na míru vašemu způsobu komunikace a zároveň vycházíme z analýz a zásad pro optimalizaci pro vyhledávače, tak aby bylo snadno vyhledatelné. Ale nezapomeňte – vaše články musí především lidé číst rádi ;-) Více o SEO copywritingu najdete na našich stránkách v sekci: Internetový marketing.
Často se píší bloky textu pro pestrou úvodní webovou stránku a vymýšlí se i slogany/claimy – toto nelze počítat na normostrany, protože se do toho přidává ještě reklamní kreativita, testování na lidech apod. Kvalitní a aktualizovaný obsah webu má vliv na pozici ve vyhledávání. Zvyšte zájem o váš web. Nechte si od nás napsat texty, které zaujmou právě vaše potenciální klienty. Kontaktujte nás.
Orientační cena za normostranu: 600 Kč
Přečtěte si také: