Firemní web a jeho design by měly vždy vycházet z už navržené firemní identity = logo, firemní barvy, písma, firemní komunikace a chování, charakter firmy.
Firemní identita je nedílnou součástí každé firmy a podstatnou část tvoří firemní design, kde první housle pochopitelně hraje vaše logo.
Váš firemní web by měl být jako charismatický obchodní zástupce. Takový obchodní zástupce každého zaujme a lépe se s ním obchoduje nežli otrhaný, zanedbaný a zamračený, který budí nedůvěru. Design webu by měl být také sebevědomý a charismatický, jasný a stručný, aktuální. Obzvlášť na webu je stáří designu vidět, a proto je nutné design webu každé 3 roky aktualizovat.
Dnešní návštěvníci mají rádi graficky jednoduché a přehledné weby
- Zvolte jednoduché barvy.
- Dodržujte firemní grafiku a vizuální styl.
- Dlouhé texty prokládejte obrázky.
- Dbejte na jednoduchost, dostatek prostoru, oddělujte jednotlivé části webu.
- Vyhněte se pokud možno reklamním bannerům.
- Zvolte umírněné a jednoduché pozadí webu. Pozadí nesmí přehlušit hlavní obsah webu!