Specialista na WEB
od 1999

Respektujte firemní design

Firemní web a jeho design by měly vždy vycházet z už navržené firemní identity = logo, firemní barvy, písma, firemní komunikace a chování, charakter firmy.

Firemní identita je nedílnou součástí každé firmy a podstatnou část tvoří firemní design, kde první housle pochopitelně hraje vaše logo.

Váš firemní web by měl být jako charismatický obchodní zástupce. Takový obchodní zástupce každého zaujme a lépe se s ním obchoduje nežli otrhaný, zanedbaný a zamračený, který budí nedůvěru. Design webu by měl být také sebevědomý a charismatický, jasný a stručný, aktuální. Obzvlášť na webu je stáří designu vidět, a proto je nutné design webu každé 3 roky aktualizovat.


Dnešní návštěvníci mají rádi graficky jednoduché a přehledné weby

  • Zvolte jednoduché barvy.
  • Dodržujte firemní grafiku a vizuální styl.
  • Dlouhé texty prokládejte obrázky.
  • Dbejte na jednoduchost, dostatek prostoru, oddělujte jednotlivé části webu.
  • Vyhněte se pokud možno reklamním bannerům.
  • Zvolte umírněné a jednoduché pozadí webu. Pozadí nesmí přehlušit hlavní obsah webu!
Články ze stejné kategorie (Blog): « Nepořádek na webu Responzivita loga »
Možná již nyní máte dostatek informací a mohla by se vám hodit „rychlá tlačítka“:
Pokud jste zvídavější, pokračujte dále ... kompletní menu nebo na Úvodní stranu
Zůstaňte v obraze - přihlašte se k odběru našeho newsletteru
Staňte se odběratelem užitečných informací z našeho oboru. Tipy a triky, jak využít potenciál webů, návody, SEO, bezpečnost ... Pokud si myslíte, že tyto informace oceníte, vyplňte formulář a odešlete.

captcha