- Details
- Written by Agio správce
- Category: Uncategorised
- Hits: 464
Informace o zpracování osobních údajů
Poslední update účinný ke dni: 5. 1. 2024
Kdo jsme a jak nás můžete kontaktovat?
V kontextu Vašeho využívání našich webových stránek www.voucher-system.cz (dále označené už jen jako „Služby“) jsme my, tedy společnost
Agionet s.r.o., Prokopova 27, Plzeň 301 00, Datová schránka: f37jrfa
IČO: 279 80 863, DIČ: CZ 27980863, Spisová značka C 19920 vedená u rejstříkového soudu v Plzni
(dále též pro zjednodušení jen „Agionet“ či "Voucher-system.cz"), správcem Vašich osobních údajů. Správcem osobních údajů je ten, kdo určuje účely a prostředky zpracování, zjednodušeně tedy ten, kdo rozhoduje proč a jak jsou osobní údaje zpracovávány.
Níže uvádíme naše kontaktní údaje pro případ, že v tomto dokumentu nenajdete odpovědi na své otázky nebo nebudete některým z uvedených informací rozumět.
E‑mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Telefon: +420 773 937 372 (Po-Pa 9:00–16:00)
Jaké osobní údaje zpracováváme a jak je získáváme?
A. Vaše osobní údaje získáváme primárně od Vás:
Když se registrujete na našich webových stránkách a založíte si tak u nás uživatelský účet
Pokud si u nás zřídíte uživatelský účet, budeme potřebovat Váš e‑mail a heslo, které si zvolíte pro přihlášení.
Když na našich webových stránkách provedete nákup
Abyste prostřednictvím našich služeb mohli provést nákup, budeme potřebovat Vaše kontaktní údaje, především Vaše jméno a e‑mail. Dále budeme potřebovat informaci tom, jakým způsobem svou objednávku zaplatíte. Pokaždé, když prostřednictvím našich Služeb nakoupíte, zaznamenáváme informace týkající se nákupu (tj. historii nákupů).
Při využívání našich Služeb
Při používání našich služeb mohou být určité informace shromažďovány pasivně. Jedná se především o IP adresu, typ prohlížeče a druh operačního systému. Používáme také soubory cookie a navigační data, abychom shromáždili informace týkající se data a času Vaší návštěvy a informací, které jste vyhledávali a zobrazovali, informace o Vašem účtu a Vašich objednávkách apod.
Při komunikaci s Vámi, nebo když se účastníte našich promo akcí a soutěží
Vaše osobní údaje získáváme, když s námi komunikujete – ať už se jedná o komunikaci prostřednictvím e‑mailu, telefonu, chatu na našich webových stránkách či klasické pošty nebo komunikaci prostřednictvím sociálních sítí či jiných elektronických komunikačních prostředků, (zejména. WhatsApp, Viber, FB Messenger aj.) (jedná se především o Vaše jméno, uživatelské jméno a kontaktní údaje). Totéž platí, když prostřednictvím našich Služeb odesíláte zprávy, včetně recenzí nebo zpětné vazby k našim Službám a hodnocení Vaší objednávky.
Informace, které poskytujete o jiných osobách
Před tím, než nám v rámci používání našich Služeb poskytnete osobní údaje (např. jméno nebo telefonní číslo) třetí osoby, ujistěte se, že taková osoba s poskytnutím jejích osobních údajů souhlasí a můžete nám je poskytnout. Měli byste se také ujistit, že taková osoba rozumí tomu, jak námi budou její osobní údaje zpracovávány.
B. V některých případech získáváme Vaše osobní údaje od třetích osob.
Pokud se rozhodnete k našim Službám přihlásit pomocí externích poskytovatelů identity (např. sociálních sítí jako je Facebook), poskytnete nám tím své jméno, e‑mailovou adresu, datum narození a další informace, které jsou dostupné z Vašeho profilu (a které se s námi rozhodnete sdílet).
Osobní údaje získáváme také z veřejně dostupných zdrojů, zejména ze sociálních sítí a z internetu, a z vlastní činnosti, a to především vyhodnocováním a analýzou Vašich osobních údajů získaných z jiných, výše uvedených zdrojů.
Pro jaké účely zpracováváme Vaše osobní údaje?
Dodání Vámi vybraného voucheru na produkty nebo služby našich partnerů, vyřizování Vašich případných reklamací, ověřování dostupnosti daného produktu nebo služby
Ve Voucher-system.cz zpracováváme Vaše osobní údaje pro účely související s plněním naší povinnosti dodat Vám voucher na zboží nebo služby našich partnerů, který jste si na našich webových stránkách vybrali, zejména tedy proto, abychom Vám Váš voucher mohli řádně doručit, komunikovat s Vámi a vyřizovat případné reklamace. Bez poskytnutí uvedených osobních údajů nejsme schopni Vám Váš voucher dodat. Pro uvedené účely zpracováváme osobní údaje na základě právního titulu splnění smlouvy.
Správa a zlepšování našich Služeb
Vaše údaje nám slouží také k tomu, abychom mohli, mimo jiné díky jejich analýze, spravovat, vylepšovat a rozvíjet naše Služby. Za účelem zlepšování našich služeb a pro tréninkové účely využíváme mj. telefonické hovory, které probíhají s naší zákaznickou linkou. Při komunikaci s naší zákaznickou linkou berte, prosím, na vědomí, že Váš hovor může nahráván. Na začátku hovoru budete informování o možnosti nahrávání hovoru s tím, že pokračováním v hovoru po sdělení této skutečnosti, udělujete svůj souhlas s jeho nahráváním.
Pro uvedené účely zpracováváme Vaše osobní údaje na základě oprávněného zájmu.
Prevence podvodného jednání a plnění právních povinností
Ve Voucher-system.cz bedlivě sledujeme, jak jsou naše Služby používány, abychom zajistili vysokou úroveň ochrany osobních údajů. Děláme to zejména proto, abychom byli schopni odhalit a předcházet podvodům a zneužívání našich Služeb. A také proto, abyste Vy mohli využívat naše služby bez obav. V některých případech zpracováváme Vaše osobní údaje, abychom dostáli zákonným požadavkům.
Pro uvedený účel zpracováváme osobní údaje na základě právního titulu oprávněného zájmu a na základě právního titulu plnění právní povinnosti.
Zpětná vazba a důležité změny ve Službách
Vaše osobní údaje využíváme také proto, abychom od Vás získali zpětnou vazbu k fungování našich Služeb a umožnili Vám hodnotit naše partnery, u nichž jste si udělali objednávku. Čas od času Vás také upozorníme na důležité změny týkající se našich Služeb.
Pro uvedené účely zpracováváme osobní údaje na základě právního titulu oprávněného zájmu.
Personalizace našich Služeb
Rádi bychom, aby to, co Vám nabízíme prostřednictvím našich Služeb a v souvislosti s nimi, co nejvíce odpovídalo tomu, co Vás skutečně zajímá. Vaše osobní údaje tak můžeme použít k tomu, abychom to lépe pochopili, nebo se o to alespoň pokusili (prostřednictvím analýzy a profilování). To nám také umožňuje přizpůsobit naši komunikaci vůči Vám tak, aby pro Vás byla co možná nejvíce relevantní a zajímavá.
Pro uvedený účel zpracováváme osobní údaje na základě právního titulu oprávněného zájmu.
Marketingová sdělení (přímý marketing)
Vaše kontaktní údaje využíváme také k tomu, abychom Vám mohli zasílat informace o nabídkách, které by Vás mohly zajímat. Za tím účelem Vás budeme kontaktovat především prostřednictvím e‑mailu, SMS či jiných elektronických komunikačních prostředků (zejména prostřednictvím aplikace WhatsApp, Viber, FB Messenger aj.). To, co Vás zajímá, a jaké nabídky si od nás přejete dostávat si můžete nastavit také prostřednictvím Vašeho uživatelského účtu.
Nastavení doručování marketingových zpráv můžete kdykoliv změnit, a to především prostřednictvím svého uživatelského účtu, kliknutím na odkaz „odhlásit odběr“ na konci našich e‑mailových zpráv, nebo nám jednoduše napište e‑mail na adresu uvedenou výše (v případě mobilního zařízení změnou nastavení).
Pro uvedené účely zpracováváme osobní údaje na základě právního titulu oprávněného zájmu.
Zpracování na základě souhlasu
V některých případech zpracováváme Vaše osobní údaje na základě Vašeho souhlasu – účel a další informace týkající se takového zpracování jsou vždy uvedeny v rámci informací, který Vám poskytneme v okamžiku, kdy Vás o takový souhlas požádáme.
Doba, po kterou Vaše osobní údaje zpracováváme a uchováváme
Vaše osobní údaje zpracováváme a uchováme pouze tak dlouho, jak je nezbytné pro účely, které jsou uvedené výše, anebo tak dlouho, abychom dostáli zákonným požadavkům. Po uplynutí této doby osobní údaje vymažeme nebo anonymizujeme.
Pokud zpracováváme Vaše osobní údaje na základě oprávněného zájmu, trvá zpracování po dobu, kdy trvá náš oprávněný zájem. Proti zpracování Vašich osobních údajů, které probíhá na základě právního titulu oprávněného zájmu, můžete kdykoliv podat námitku.
Komu Vaše osobní údaje zpřístupňujeme?
Vaše osobní údaje sdílíme s následujícími příjemci:
- s partnerem, na jehož produkty nebo služby jste si prostřednictvím našich Služeb zakoupili voucher, a to výhradně proto, aby Vám tento partner mohl za dané zboží nebo služby vystavit daňový doklad;
- v závislosti na platební metodě, kterou se rozhodnete za Váš voucher zaplatit, v některých případech sdílíme Vaše údaje s poskytovatelem této platební metody a to za účelem realizace platby;
- Jedná se o naši zákonnou povinnost.
Cookies a retargeting
Na našich webových stránkách využíváme tzv. cookies, tj. krátké textové soubory, které se ukládají do Vašeho počítače při načtení webových stránek. Díky cookies můžeme identifikovat způsob, jakým s obsahem webových stránek pracujete, a tím personalizovat naši komunikaci vůči Vám.
Souhlas s umístěním souborů cookies je dobrovolný. Některé nebo všechny soubory cookies můžete zablokovat nebo vymazat ty, které již byly nastaveny. Detailní informace o cookies a možností jejich blokování v různých typech webových prohlížečů můžete najít na stránce www.aboutcookies.org, nebo na internetových stránkách jednotlivých prohlížečů. Berte ovšem v úvahu, že pokud zablokujete nebo vymažete cookies odesílané z našich webových stránek, které jsou nezbytně nutné nebo zajišťují funkčnost a výkon, může se stát, že stránky nebude možné používat.
Naše webové stránky využívají technologie retargetingu poskytované externími reklamními systémy. To nám umožňuje ukázat návštěvníkům našich webových stránek, kteří již projevili zájem o naše produkty, na základě využití souborů cookie, naše cílené reklamy v různých reklamních sítích. Z cílené reklamy je možné se odhlásit například prostřednictvím těchto odkazů: https://www.imedia.cz, https://adssettings.google.com a https://www.criteo.com/privacy/.
Jakým způsobem zpracováváme Vaše osobní údaje a jak jsou zabezpečeny?
Zpracování osobních údajů probíhá manuálně i automatizovaně v elektronických informačních systémech, v elektronické nebo listinné podobě. Vaše osobní údaje jsou zpracovávány především našimi zaměstnanci a zpracovateli. Přijali jsme vhodná organizační a bezpečnostní opatření, abychom ochránili Vaše osobní údaje před jakoukoli náhodnou ztrátou, zničením, zneužitím, poškozením a neoprávněným nebo nezákonným přístupem. Se zpracovateli, kteří pro nás jako správce zpracovávají Vaše osobní údaje, jsme uzavřeli relevantní smlouvy tak, aby byla zaručena adekvátní ochrana Vašich osobních údajů. Zaměstnanci a zpracovatelé, kteří se podílejí na zpracování Vašich osobních údajů, jsou vázáni mlčenlivostí.
Jaká jsou Vaše práva v oblasti ochrany osobních údajů?
Kromě výše uvedených práv máte také právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů. Námitku je možné vznést tehdy, když je právním základem zpracování osobních údajů oprávněný zájem správce či třetí strany (případně tehdy, když je právním základem zpracování plnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci).
Námitku můžete vznést také v případě, kdy zpracováváme Vaše údaje pro účely přímého marketingu (na základě právního titulu oprávněného zájmu), včetně profilování s cílem najít pro Vás ty nejvhodnější a nejzajímavější nabídky.
Pokud vznesete proti zpracování námitku, nebudeme Vaše osobní údaje dále zpracovávat, a to do té doby, dokud neprokážeme závažné důvody pro zpracování, které převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami. Pokud vznesete námitku proti zpracování pro účely přímého marketingu (včetně profilování), přestaneme Vaše osobní údaje pro tento účel zpracovávat bez dalšího.
Kdykoliv během zpracování Vašich osobních údajů můžete využít následujících práv:
a) Právo na přístup. Máte právo získat potvrzení o tom, zda a jaké Vaše osobní údaje zpracováváme včetně práva na kopie osobních údajů, které zpracováváme. Berte prosím v úvahu, že nebude možné zpřístupnění takových informací, které by ohrozily naše obchodní tajemství nebo práva třetích osob.
b) Právo na opravu a doplnění. Pokud zjistíte, že jsou Vaše osobní údaje, které zpracováváme, nepřesné nebo neúplné, máte právo nás požádat o jejich opravu a aktualizaci.
c) Právo na výmaz. V některých případech nás máte právo oslovit s žádostí o vymazání Vašich osobních údajů, které zpracováváme. Berte prosím v úvahu, že výmaz osobních údajů není možné provést vždy, zejména ne tehdy, pokud zpracování probíhá pro legitimní účel a v souladu s předpisy na ochranu osobních údajů.
d) Právo na omezení zpracování. V některých případech, např. v případě, kdy zpochybňujete přesnost, zákonnost nebo naši potřebu zpracovávat Vaše osobní údaje, máte právo nás požádat o omezení zpracování Vašich osobních údajů. Pokud Vaší žádosti vyhovíme, omezíme zpracování osobních údajů na nezbytné minimum (a údaje zpravidla nebudeme dále aktivně zpracovávat). V našich systémech zaznamenáme, že se na dané údaje vztahuje omezení. Pokud dojde ke zrušení omezení a my budeme mít v úmyslu ve zpracovávání Vašich osobních údajů pokračovat, budeme Vás o tom předem informovat.
e) Právo na přenositelnost. Máte právo požadovat, abychom Vaše osobní údaje, které jste nám poskytli a které zpracováváme, předali (a to v běžně používaném a strojově čitelném formátu) třetí straně (jinému správci údajů), kterého uvedete ve Vaší žádosti. Berte prosím v úvahu, že toto své právo můžete uplatnit, pouze pokud zpracováváme Vaše osobní údaje na základě Vašeho souhlasu nebo pro účely plnění smlouvy a zároveň je zpracování automatizované.
f) Právo podat stížnost u dozorového orgánu. Pokud se domníváte, že došlo k porušení povinností stanovených právními předpisy na ochranu osobních údajů, máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo u jiného úřadu členského státu Evropské unie, který je pověřen dozorem nad dodržováním povinností v oblasti ochrany osobních údajů. Záleží nám na Vás, budeme proto velmi rádi, pokud se před případným podáním stížnosti obrátíte přímo na nás a dáte nám tak příležitost vše vyřešit přímo s Vámi
Jakým způsobem svá práva můžete uplatnit?
Pokud se rozhodnete uplatnit vůči nám jakékoliv z výše uvedených práv, napište nám prosím zprávu na e‑mailovou nebo poštovní adresu uvedenou výše. Vezměte prosím v úvahu, že pokud uplatníte své právo, musíme si být jisti Vaší identitou. Proto Vás v některých případech můžeme požádat o její doložení. V případě uplatnění jakéhokoliv výše uvedeného práva Vás bez zbytečného odkladu písemně informujeme o způsobu vyřízení Vaší žádosti.
Změny informace o zpracování osobních údajů
Tuto informaci o zpracování osobních údajů můžeme v budoucnu upravovat či aktualizovat. Pokud provedeme změny, zjistíte to mimo jiné tak, že bude aktualizováno datum poslední úpravy uvedené v úvodu této informace. Pokud provedeme změny, které by mohly mít významný dopad na Vaše soukromí, upozorníme Vás na to také jiným vhodným způsobem (např. e‑mailem nebo upozorněním umístěným v prostředí našich Služeb). Doporučujeme, abyste informace o zpracování osobních údajů četli pravidelně, a byli tak informováni o tom, jak zpracováváme Vaše osobní údaje a jak můžete chránit své soukromí
- Details
- Written by Agio správce
- Category: Uncategorised
- Hits: 913
1) Úvodní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) jsou nedílnou součástí všech obchodních vztahů uzavíraných mezi:
Agionet s.r.o.
se sídlem: Plzeň, Prokopova 27, PSČ 301 00
IČ: 27980863, DIČ: CZ27980863
spisová značka: C 19920 vedená u Krajského soudu v Plzni
(dále jen „Dodavatel“)
a
druhými stranami (jakákoli fyzická či právnická osoba mající způsobilost uzavřít Smlouvu o dílo či Smlouvu o poskytování služeb, případně jinou smlouvu dle Obchodního zákoníku (dále jen „Smlouva“) dle právního řádu ČR)
(dále jen „Klient“).
2) Ceny výrobků a služeb
2.1 Ceny výrobků/služeb (dále jen „Služby“) poskytovaných Dodavatelem se řídí aktuálním ceníkem Dodavatele, platným v době přijetí objednávky Dodavatelem. Tyto ceny jsou uvedeny bez DPH, není-li uvedeno jinak.
2.2 Pokud jde o případ, kdy mají být objednány Služby dle nestandardních požadavků Klienta, Dodavatel zašle Klientovi cenu požadovaných Služeb zpět. Klient je povinen schválit návrh ceny, anebo zaslat protinávrh ceny zpět Dodavateli ve lhůtě stanovené Dodavatelem. Konečným schválením ceny Dodavatelem se cena považuje za smluvenou.
2.3 Cena dohodnutá ve Smlouvě je pevná a konečná pokud Objednatel nemá žádná přání na úpravu nabízeného zboží.
2.3.1 Pokud má objednatel více požadavků na úpravy (změna fontu, modifikace grafiky, více variant přání, ...), tak je možné se na úpravách domluvit, ale práce se již účtují dle ceníku Agionet s.r.o. v běžně hodinové sazbě.
2.4 Dodavatel si vyhrazuje právo změnit ceny Služeb v cenících bez předchozího upozornění.
3) Přijetí objednávky
3.1 Dodavatel potvrdí Klientovi zpět objednávku Služeb, které byly objednány v internetovém obchodě. Bezvýhradným přijetím a odsouhlasením objednávky Dodavatelem zpět Klientovi vzniká Smlouva mezi Dodavatelem a Klientem ohledně předmětných Služeb.
3.2 Pokud Dodavatel zjistí, že objednávka Klienta obsahuje nestandardní požadavky, Dodavatel zašle Klientovi zpět cenu za požadované Služby dle nestandardních požadavků. Klient je povinen schválit návrh celkové objednávky Služeb včetně ceny zpět Dodavateli ve lhůtě stanovené Dodavatelem. Schválením a potvrzením objednávky Dodavatelem vzniká Smlouva. Pokud Klient s návrhem Dodavatele nesouhlasí, navrhne Dodavateli ve lhůtě protinávrh a Smlouva vzniká bezvýhradným přijetím takového protinávrhu Dodavatelem.
3.3 K uzavření Smlouvy také dojde započetím poskytování Služeb.
3.4 Dle rozsahu a náročnosti konkrétní objednávky si Dodavatel vyhrazuje právo určit, zda postačí takováto prostá objednávka a její odsouhlasení, anebo zda je na smluvní vztah potřeba uzavřít zvláštní písemnou Smlouvu.
4) Zrušení a změna objednávky
Klient je oprávněn zrušit nebo změnit již učiněnou objednávku pouze před zahájením poskytování Služeb, a to neprodleně poté, co se o důvodu pro zrušení či změnu této objednávky dozví. Za zahájení poskytování Služeb se považuje okamžik zahájení prací na příslušné objednávce. Po zahájení poskytování Služeb je Klient povinen objednané Služby odebrat.
5) Korektury objednávky a podklady pro specifikaci objednávky
5.1 Všechny objednávky Služeb, které jsou poskytovány dle nestandardních požadavků Klienta na zpracování grafického návrhu, budou po zpracování grafického návrhu zaslány Klientovi zpět k odsouhlasení a provedení korektur tohoto grafického návrhu.
5.2 Dodavatel se zavazuje poskytnout Služby v souladu s takto odsouhlaseným návrhem a Klient podpisem nebo e-mailovým potvrzením korektur přebírá plnou odpovědnost za bezchybnou grafickou podobu, za jazykovou a gramatickou správnost a úplnost. Pokud bude Služba poskytnuta s vadami, které Klient odsouhlasil v návrhu, Klient odpovídá za takto vzniklé vady na Službách a nevzniká mu tím nárok na úplné či částečné vrácení platby či zálohy za poskytnuté Služby. Případné nové poskytnutí Služeb je považováno za další novou objednávku.
5.3 Klient je odpovědný za správnost a úplnost dat, údajů a informací poskytnutých Dodavateli, a odpovídá za jakékoli vady, které z tohoto důvodu vzniknou.
6) Platební a dodací podmínky
6.1 Kupující se zavazuje uhradit kupní cenu za dodané Služby včetně DPH, jakož i eventuálních přirážek.
6.2 Zakázku lze uhradit hotovostní nebo bezhotovostní platbou na účet. Z uvedených možností Klient vybere pro něj nejvhodnější možnost před zahájením poskytování Služeb.
6.3 Cena za Služby je považována za uhrazenou okamžikem připsání platby na účet Dodavatele.
6.4 U objednávek do 10.000 Kč bez DPH je požadována platba před zahájením poskytování Služeb a to ve výši 100 % výsledné ceny objednávky. Do doby, než platba bude uhrazena Dodavateli, nebude započato s poskytováním Služeb.
6.5 U objednávek nad 10.000 Kč bez DPH je požadována záloha před zahájením poskytování Služeb a to ve výši 50 % výsledné ceny objednávky.
6.6 Dodavatel si vyhrazuje právo určit výši zálohy nad rámec výše vymezené. Do doby, než záloha bude uhrazena Dodavateli, nebude započato s poskytováním Služeb.
6.7 Faktura je zároveň považována za Záruční list, popř. za Dodací list, pokud tyto nejsou ke Službám přiloženy.
7) Vlastnické právo a nebezpečí vzniku škody
7.1 Vlastnické právo ke Službám přechází na Klienta okamžikem předání a převzetí Služeb a po zaplacení celé ceny Služeb včetně DPH, podle toho, který okamžik nastane později.
7.2 Nebezpečí vzniku škody na Službách přechází na Klienta okamžikem předání Služeb.
8) Reklamace
8.1 Není-li ve Smlouvě stanoveno jinak, Dodavatel poskytuje na dodané Služby záruční dobu 6 měsíců. Záruční doba počíná běžet 1. dnem následujícím po předání Služeb.
8.2 Dodavatel se zavazuje dodat Klientovi plně funkční Služby odpovídající smluvenému zadání. V případě problémů, které nastanou po předání Služeb a budou způsobeny chybou dodaných Služeb, se Dodavatel zavazuje je v rámci záruky bezplatně odstranit.
8.3 Za chybu, na kterou se vztahuje záruka, se považuje pouze taková chyba, kdy problém není vyvolán neodbornou manipulací či chybou software nebo hardware dodaného třetími osobami. Záruka se nevztahuje na chyby Služeb způsobené neodvratitelnými událostmi, vyšší mocí a zasahováním klienta nebo třetích stran do výstupních souborů během záruční doby.
8.4 Dodavatel se zavazuje vynaložit veškeré úsilí při řešení možných chyb v dodaných Službách. Termín dokončení záruční opravy bude konzultován s kontaktní osobou Klienta uvedenou ve Smlouvě.
8.5 Dojde-li k závadě, na niž se vztahuje výše zmíněná záruka, a pokud bude Dodavateli doručeno písemné oznámení závady nejpozději do 30 dnů po vypršení záruční lhůty, za podmínky, že nahlášená závada byla zjištěna v rámci trvání záruční lhůty, provede Dodavatel opravy pro odstranění této závady nebo nefunkčnosti, nebo Dodavatel po své úvaze provede úpravy nebo nahrazení Služeb, kde je závada, a to bez dalších požadavků na Klienta a na vlastní náklady.
9) Autorská práva - Licence
9.1 Koupí SW vzniká Klientovi právo prokut instalovat na jednom či více míst a využívat ho k určené činnosti.
9.2 Koupí Služeb nevznikají Klientovi žádná práva na používání zdrojových souborů, registrovaných značek, obchodních názvů, log společnosti či patentů Dodavatele nebo dalších subdodavatelů, není-li v konkrétním případě upraveno Smlouvou odlišně.
9.3 Práva k výstupním souborům, jež jsou vytvářeny Dodavatelem pro Klienta na základě Smlouvy, přechází z Dodavatele na Klienta po úplném zaplacení ceny Služeb a jejich převzetí, podle toho, co nastane později.
9.4 Klient tímto uděluje Dodavateli souhlas s tím, že Dodavatel je oprávněn pořídit fotodokumentaci, videozáznam či vzorek Služeb a toto použít pro své propagační a referenční účely. Je-li to s ohledem na způsob využití vhodné, připojí Dodavatel k takto využitým materiálům i obchodní jméno Klienta, případně období realizace a popis objednávky.
9.5 Dodavatel si vyhrazuje právo použít svoje logo při poskytování Služeb, kde jej lze použít bez toho, aby toto užití bylo na újmu použitelnosti Služeb Klientem.
10) Odstoupení od Smlouvy
10.1 Dodavatel i Klient mohou odstoupit od Smlouvy v případech uvedených v další části tohoto článku. Odstoupením, které je účinné ke dni písemného doručení, se Smlouva ruší ke dni doručení a strany jsou povinny provést vzájemné vypořádání.
10.2 Klient je oprávněn odstoupit od Smlouvy, pokud Dodavatel porušuje závažným způsobem Smlouvu nebo Podmínky, přestože byl na porušování písemně upozorněn a byla mu poskytnuta přiměřená doba na odstranění závadného stavu nebo je v prodlení s předáním Služeb.
10.3 Dodavatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy, pokud Klient porušuje závažným způsobem Smlouvu nebo Podmínky, přestože byl na porušování písemně upozorněn a byla mu poskytnuta přiměřená doba na odstranění závadného stavu nebo je v prodlení s úhradou dohodnuté platby.
11) Závěrečná ustanovení
11.1 Podmínky jsou platné a účinné od 1.8.2013 a plně nahrazují předchozí znění.
11.2 Jestliže se jedna nebo více částí těchto Podmínek stane z jakýchkoli důvodů neplatnou, netýká se to částí zbývajících.
11.3 Dodavatel si vyhrazuje právo provádět změny těchto Podmínek. Učiní tak vždy písemně a změny zveřejní obvyklým způsobem.
11.4 Dodavatel si vyhrazuje v jednotlivých případech právo na individuální úpravu těchto Podmínek, vždy však po předchozí dohodě s Klientem.