Specialista na WEB
od 1999

Stavební příprava a organizace práce techniků

Pokud jste firma, která podniká v průmyslu či stavebnictví a potřebujete organizovat stavební přípravy nebo práci techniků, nejspíš vás zajímá, jak tuto činnost zefektivnit a organizovat přímo v terénu. My jsme v minulosti už několikrát řešili podobné zadání a máme připravenou webovou aplikaci (propojenou s tabletem), kterou jsme schopni přizpůsobit vašim konkrétním požadavkům a potřebám.

Původně jsme byli poptáni na realizaci webaplikace sloužící k plánování výjezdů technikůsnadný zápis z provedené servisní prohlídky (je známo, že technici sice dobře provedou veškerou práci, ale těžko se donutí k tomu, aby o tom napsali zprávu – my jim to usnadňujeme pomocí formulářů s předvyplněnými kolonkami, našeptávačem, a to vše na tabletu, který mají u sebe v době dokončení práce, a tak vše v živé paměti). Asi poprvé jsme podobný systém a řešení dalších požadavků programovali pro společnost NILAN s.r.o., výhradního zástupce stejnojmenné dánské společnosti patřící mezi přední světové výrobce vzduchotechnických systémů. Webový systém se postupně rozšiřoval o další požadavky související s agendou výjezdů techniků, až jsme se dostali i k realizaci požadavků stavební přípravy

Podobnou webovou aplikaci jsme následně připravili i pro Servis výtahů, včetně řešení protokolů, výjezdů, číselníků, kontaktů, fakturace atd.

stavebni pripravy  a organizace prace techniku XL

Webový systém pro stavební přípravu a servis

Projekt se postupně rozšiřoval a měl několik fází:

  • naprogramování různých typů webových formulářů a jejich zpracování; včetně generování do souhrnné tabulky obsahující údaje ze všech typů formulářů, kterou je možné exportovat do XLS, přičemž se exportují zaškrtnuté řádky
  • zobrazení zařízení a informace o nich na mapovém podkladu s pokrytím České a Slovenské republiky a kraje Rakouska u Břeclavi (viz naše reference Nilan – agenda výjezdů)
  • rozšíření mapové aplikace o techniky naprogramováním této části na základě vlastního interaktivního modelu aplikace (viz naše reference Nilan – aplikace pro techniky)
  • modul pro generování PDF stavebních příprav (viz naše reference Nilan – stavební přípravy)

Jak funguje organizace práce techniků?

Zjednodušeně přibližně takto:

  • v kanceláři u administrativních pracovníků se shromažďují požadavky na servis, opravy, dodávky, rozšiřování apod.; nějaká data o pravidelných či plánovaných prohlídkách dodá i interní systém
  • servisní pracovníci dostanou přehled výjezdů a konkrétní denní plán (na týden dopředu), kam zajet, co opravit/zkontrolovat; tato data se jim automaticky zobrazí na jejich tabletech
  • když servisní pracovník u zákazníka provede potřebnou údržbu, zapíše ji do formuláře na tabletu, nechá zákazníka zkontrolovat a doplnit podpis
  • data se ihned automaticky přenesou do centrálního serveru, kde k nim už zase mají přístup administrativní pracovníci, kteří mohou navazovat na práci technika a případně i vystavit fakturu atd.
  • díky doplnění webaplikace o mapový systém se v ní dobře koordinují cesty techniků
  • rozšířením aplikace o modul pro generování PDF stavebních příprav vznikla možnost mít pohromadě všechny potřebné údaje a rychle reagovat na změnu

V aplikaci se využívá přenosů dat z externích systémů (XML), API na Google Maps apod.

Webová aplikace Stavební příprava má mnoho dalších funkcí a předností, které je možné odprezentovat… A ty funkce, které byste potřebovali navíc, můžeme snadno doprogramovat.

Hledáte‑li podobné řešení, kontaktujte nás a my vám ho připravíme na míru.

Možná již nyní máte dostatek informací a mohla by se vám hodit „rychlá tlačítka“:
Pokud jste zvídavější, pokračujte dále ... kompletní menu nebo na Úvodní stranu
Zůstaňte v obraze - přihlašte se k odběru našeho newsletteru
Staňte se odběratelem užitečných informací z našeho oboru. Tipy a triky, jak využít potenciál webů, návody, SEO, bezpečnost ... Pokud si myslíte, že tyto informace oceníte, vyplňte formulář a odešlete.

captcha 

Implementujeme též již existující

webové systémy, nejčastěji z naší dílny.

 
Nasazením existujícího systému vám uspoříme náklady.
 
 
  • Informační portál
    Informační portály pro zpravodajství, e-zin
    Základem informačních portálů je u nás Joomla a pro ni doprogramované komponenty a doplňky. Ukázky jsou v referencích.
  • INTRANET portály a správa dokumentů
    INTRANET a správa dokumentů
    Intranet může mít podobné funkčnosti jako veřejná stránka, ale je nutná registrace. Pro Tesco jsme nasazovali Document management system, pro ZČU univerzitní informační portál atd.
  • Rental Inventory - správa půjčovny
    Rental inventory system – správa půjčovny
    Webových aplikací pro správu půjčovny a revizí či plánování využití inventáře jsme naprogramovali již několik a je možné je po drobných úpravách snadno využít i pro vás.